вторник, 18 октября 2011 г.

შეფასების რუბრიკა.


Activity
1-4 5-6 7-8 9-10
ვერ ქმნის  მრავალატომიანი
სპირტის მოლეკულის მოდელს,
არ შეუძლია მისი გამოყენება
სხვა კლასის ნაერთებთან.
უჭირს მრავალატომიანი
სპირტის მოლეკულის
მოდელის შექმნა. 
ქმნის  მრავ.ატომიანი
სპირტის მოლეკულის მოდელს.იყენებს სხვა კლასის
ნაერთებთან კავშირში. 
ქმნის მრავ.ატომიანი სპირტის მოლეკულის მოდელს,ნებისმიერ შემთხვევაში იყენებს სხვა კლასის  ნაერთებთან კავშირში. 
არ შეუძლია ცდის ჩატარება მრ. ატ. სპირტების ფიზ. თვისებების გამოსაკვლევად.  უჭირს ცდის ჩატარება მრავ. ატ. სპირტების თვისებების გამოსაკვლევად. ატარებს ცდას.შეუძლია კვლევის შედეგების სისტემატიზირება და  ცხრილის სახით წარმოდგენა.   ატარებს ცდას. შეუძლია თეორიულად ახსნას ექსპერიმენტული მონაცემები. 
არ შეუძლია ცდის ჩატარება მრავ. ატომ. სპირტების ქიმ.თვის. გამოსაკვლევად.არ  შეუძლია მსგავსება–განსხვავების დადგენა ერთ და მრავ. ატომ. სპირტების თვისებებს შორის.   უჭირს ცდის ჩატარება მრავ. ატომ.ქიმ. თვისებების გამოსაკვლევად.უჭირს
მსგავსება–განსხვავების დადგენა ერთ და მრავ.ატომ.სპირტების თვისებებს შორის.
 ატარებს ცდას. ადგენს მსგავსება–განსხვავებას ერთატომ.და მრავატომ.სპირტების ქიმ. თვისებებს შორის.  ატარებს ცდა, ადგენს მსგავსება–განსხვავებას ერთატ. და მრავ.ატომ.სპირტების ქიმ. თვისებებს შორის.ხსნის ამ განსხვავების მიზეზს.
არ შეუძლია მრავალატომიანი სპირტების გამოყენების შესახებ მსჯელობა.არ შეუძლია გამოყენების სფეროები დაუკავშიროს სპირტების თვისებებს.   უჭირს მრავ.ატომ. სპირტების გამოყენების შესახებ მსჯელობა.უჭირს გამოყენების სფეროების დაკავშირება სპირტების თვისებებთან.  მსჯელობს და ასახელებს მრავ,ატომ. სპირტების გამოყენების სფეროებს.გამოყენებას უკავშირებს მრავ.ატომ. სპირტების თვისებებს უმრავლეს შემთხვევაში.  მსჯელობს და ასახელებს მრავ.ატომ.სპირტების გამოყენების სფეროებს.გამოყენებას უკავშირებს მრავ.ატომ. სპირტების თვისებებს ნებისმიერ შემთხვევაში.

Комментариев нет:

Отправить комментарий