1-4 | 5-6 | 7-8 | 9-10 |
ვერ ქმნის მრავალატომიანი სპირტის მოლეკულის მოდელს, არ შეუძლია მისი გამოყენება სხვა კლასის ნაერთებთან. | უჭირს მრავალატომიანი სპირტის მოლეკულის მოდელის შექმნა. | ქმნის მრავ.ატომიანი სპირტის მოლეკულის მოდელს.იყენებს სხვა კლასის ნაერთებთან კავშირში. | ქმნის მრავ.ატომიანი სპირტის მოლეკულის მოდელს,ნებისმიერ შემთხვევაში იყენებს სხვა კლასის ნაერთებთან კავშირში. |
არ შეუძლია ცდის ჩატარება მრ. ატ. სპირტების ფიზ. თვისებების გამოსაკვლევად. | უჭირს ცდის ჩატარება მრავ. ატ. სპირტების თვისებების გამოსაკვლევად. | ატარებს ცდას.შეუძლია კვლევის შედეგების სისტემატიზირება და ცხრილის სახით წარმოდგენა. | ატარებს ცდას. შეუძლია თეორიულად ახსნას ექსპერიმენტული მონაცემები. |
არ შეუძლია ცდის ჩატარება მრავ. ატომ. სპირტების ქიმ.თვის. გამოსაკვლევად.არ შეუძლია მსგავსება–განსხვავების დადგენა ერთ და მრავ. ატომ. სპირტების თვისებებს შორის. | უჭირს ცდის ჩატარება მრავ. ატომ.ქიმ. თვისებების გამოსაკვლევად.უჭირს მსგავსება–განსხვავების დადგენა ერთ და მრავ.ატომ.სპირტების თვისებებს შორის. | ატარებს ცდას. ადგენს მსგავსება–განსხვავებას ერთატომ.და მრავატომ.სპირტების ქიმ. თვისებებს შორის. | ატარებს ცდა, ადგენს მსგავსება–განსხვავებას ერთატ. და მრავ.ატომ.სპირტების ქიმ. თვისებებს შორის.ხსნის ამ განსხვავების მიზეზს. |
არ შეუძლია მრავალატომიანი სპირტების გამოყენების შესახებ მსჯელობა.არ შეუძლია გამოყენების სფეროები დაუკავშიროს სპირტების თვისებებს. | უჭირს მრავ.ატომ. სპირტების გამოყენების შესახებ მსჯელობა.უჭირს გამოყენების სფეროების დაკავშირება სპირტების თვისებებთან. | მსჯელობს და ასახელებს მრავ,ატომ. სპირტების გამოყენების სფეროებს.გამოყენებას უკავშირებს მრავ.ატომ. სპირტების თვისებებს უმრავლეს შემთხვევაში. | მსჯელობს და ასახელებს მრავ.ატომ.სპირტების გამოყენების სფეროებს.გამოყენებას უკავშირებს მრავ.ატომ. სპირტების თვისებებს ნებისმიერ შემთხვევაში. |
вторник, 18 октября 2011 г.
შეფასების რუბრიკა.
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий